28 juni 2008

vad är nu detta?

åt med lilla älvan på ett tacoställe i stan här i afton - och nu är jag helt som besatt! kan inte riktigt släppa enchiladan eller nachosen eller för den delen böndippen hur mycket jag än försöker tänka på potentiella onyttigheter jag skulle kunna skrapa fram här hemma. jag vill ha tacos!
måste erkänna att jag till och med gick in på deras hemsida för att se om de kör hem...
innebär detta att jag har en craving?
samt att måste sneaka till mig en portion imorgon när vi är i stan med barnvakt? satan vad gott det vore... jag skulle känna mig som en alkoholist.
hm.
det får nog vänta.
hur mycket det än tar emot.
annars firade vi älvan idag trots en riktigt dålig start på dagen så blev det bra som i toppbra! (om inte annat tack vara tacosen...)


dagens indiannamn:
putar-lite-extra-med-magen (det är ju så kul!)
(fast mormor vet fortfarande inte.)