03 mars 2008

näe de sitter så jävla gött!

ärligt talat hade jag faktiskt glömt bort de där pengarna. även om det är korttidsminnet jag jobbar på (underlättar i alla sociala situationer) så funkar långtids-ditot hyfsat bra och någonstans så kom jag väl ihåg dem. jag har ju grejat lite med dem plus att "mars 2008" någonstans lät bekant.
- om jag hade tänkt på dem aktivt -
däri ligger knuten, så att säga. för det har jag inte gjort. och idag när jag lite mensdeppig och stressad sitter ner en sekund i hallen så dimper de ner.
45 jävla tusen.
50% tillväxt.
...och syskonförsöken ligger som i ett pärlband framför mig...

haha.

jag ska undersöka om man kanske ändå kan få döpa sitt barn till heldig.
eller om vi kanske ska ta det som efternamn?
för det här satt s å j ä v l a gutt.
som man säger.


dagens indiannamn:
jamen-vad-tror-du-tät-som-ett-jävla-bergatroll (idag)