13 augusti 2007

so that's the end of it

det var bara imorgon kvar. och då är jag faktiskt officiellt i tjänst... så vi ska iväg och bada med de andra små älvorna och sedan var jag jobbande igen.
det är helt galet.
den här långa långa tiden med älvan är slut. som jag hade längtat! och vilket mysterium det är att jag har klarat detta, jag har fixat att göra det här till bästa tiden någonsin när jag egentligen inte kan vara ledig o oplanerad mer än ett veckoslut - i vanliga fall.
men med älvan är allting bäst, jämt. (i alla fall mellan de grymt enerverande ögonblicken han levererar just nu, det lilla monstret.)

lite grann blir det ju också full fart mot nästa... det är ju liksom min plan. även om full fart är ett sjukt flexibelt begrepp. känns det som.


dagens indiannamn:
draaa-ut-på-dagen-slöa-den-till-underbarhet