07 februari 2008

gaygalan och sånt där humör

är på ett sånt där humör i kväll.
skulle vilja ställa en massa retoriska frågor.
ofta är det ju faktiskt någon som kan svara på dem.
fast just nu kommer jag inte på någon.

sitter annars och slötittar på gaygalan (samtidigt som jag officiellt "jobbar" vid datorn).
håller på med ett grymt krävande (höll på att skriva kvävande, hej freud) projekt på jobbet och gaygalan- måste jag säga - funkade rätt bra som distraktion. hoppsan, där dansade visst johan förbi!
jaja.
på den gamla goda tiden satt a och jag och skrek så fort de bara andades något om lotta bromé. jag kände det rycka i mig även i år.
jag antar att jag saknar a.
men samtidigt måste jag säga att det ofta byggs upp en massa irritation på en massa håll; så olika liv vi har.

...och imorgon är det begravning för f. jag fasar. jag kan inte och vill ärligt talat inte fatta att hon är borta. inte fina, fina f. jag fattar inte hur livet kan vara så grymt.
hur ska man kunna sova lugnt när man vet att det är de fina som försvinner?
vad ger det för djävla livsutsikter?


dagens indiannamn:
förvånansvärt-effektiv (fast på för få plan kanske)