27 maj 2008

nä fy fan

vaknade 2.17 i natt och var tvungen att gå upp och kräkas (och en del annat otrevligt som jag inte tänker gå in på). var helt slut och visste att morgondagen skulle bli jobbig så jag la mig igen och sov helt enkelt.
idag på morgonen har jag skrivit en tre timmars tenta, ätit som vanligt, mått lite illa men inget som maginfluensa.
var det då alltså en gravid-grej?
jag minns en gång med älvan att jag kräktes o höll på. men det var mer som riktig maginfluensa om jag inte minns fel, kanske lite kortare bara. hur ska jag tänka om det här? självklart känner jag mig jättesmal och icke-gravid men jag har inte märkt av något konstigt egentligen och jag mår ju fortfarande illa.
bajs.
jag vill så gärna kunna slappna av och inte oroa mig. för allas skull.
men det lyckas fan inte.
nu räknar jag ner - sex dagar till underbara lotta. då kan jag i alla fall få lite besked.


dagens indiannamn:
orolig-orolig-mage (och mamma)